ΓΔ: 1491.38 -0.02% Τζίρος: 93.49 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:57:32 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
businessdaily-Skrekas-Kostas
Φωτο: Υπουργείο Ανάπτυξης

Κ. Σκρέκας: Το αρνί στο «καλάθι του Πάσχα» πωλείται κάτω των 10 ευρώ

Αναφερόμενος στα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνησης, ο υπουργός Ανάπτυξης τόνισε ότι «οι προσπάθειες για την αποκλιμάκωση συνίσταται σε τρεις προσπάθειες: στην αύξηση των μισθών, στους ελέγχους και στην τόνωση του ανταγωνισμού».

«Στόχος ήταν να δώσουμε τη δυνατότητα στα νοικοκυριά να πάρουν το αρνί σε προσιτές τιμές. Αυτήν τη στιγμή στο πασχαλινό καλάθι το αρνί πωλείται σε τιμές κάτω των 10 ευρώ». Αυτό ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας μιλώντας σήμερα στον τηλεοπτικό σταθμό Σκάι.

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι «στόχος μας ήταν να μπορεί ο καταναλωτής να επιλέξει αν θέλει να προμηθευτεί το αρνί του από τον κρεοπώλη του ή αν κάποιος που θέλει να το προμηθευτεί σε χαμηλότερη τιμή μπορεί να το κάνει με το πασχαλινό καλάθι».

Ερωτηθείς για τα παράπονα που εκφράζουν οι παραγωγοί σχετικά με τις χαμηλές τιμές τις οποίες πωλούν τα προϊόντα τους, ο κ. Σκρέκας εξήγησε ότι «οι τιμές των παραγωγών ήταν ελαφρά υψηλότερες από τον προηγούμενο χρόνο και αυτό που θέλαμε ήταν να συμπιέσουμε την τιμή των μεσαζόντων και τελικά να βγει το αρνί στο καλάθι του σούπερ μάρκετ σε τιμές προσιτές».

Για το ζήτημα της ποιότητας, ο υπουργός ανέφερε «ο καταναλωτής κατευθύνεται εκεί που εμπιστεύεται. Ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει. Έλεγχοι διενεργούνται από τον ΕΦΕΤ, από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης σε όλη την αγορά για να αποτραπεί το φαινόμενο των ελληνοποιήσεων. Ελέγχουμε την αγορά και δεν εφησυχάζουμε».

«Ανακοινώσαμε και δημοσιεύσαμε τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο καλάθι και είδαμε ότι είναι στην ίδια τιμή ή και σε χαμηλότερη με το προηγούμενο Πάσχα. Στόχος της κυβέρνησης είναι να αποκλιμακώσει τον πληθωρισμό και να μειώσει την ακρίβεια. Δεν έχουμε πάει εκεί που θέλουμε αλλά βλέπουμε αποκλιμάκωση» πρόσθεσε.

Αναφερόμενος στα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνησης, ο υπουργός Ανάπτυξης τόνισε ότι «οι προσπάθειες για την αποκλιμάκωση συνίσταται σε τρεις προσπάθειες: στην αύξηση των μισθών, στους ελέγχους και στην τόνωση του ανταγωνισμού με ένα ψηφιακό εργαλείο που είναι η πλατφόρμα ekatanalotis».

Ειδικότερα, για την ψηφιακή πλατφόρμα ekatanalotis , ο κ Σκρέκας είπε ότι «την εμπλουτίσαμε με 3.000 προϊόντα που βρίσκονται στο super market. Η πλατφόρμα είναι λειτουργική και ο καταναλωτής μπορεί να βλέπει τις τιμές σε διαφορετικά super market. Με αυτό το εργαλείο δίνουμε τη δυνατότητα στον καταναλωτή να δημιουργήσει το καλάθι του πριν βγει από το σπίτι του και αυτό τονώνει και τον ανταγωνισμό».

Για το ζήτημα του πληθωρισμού ο υπουργός σημείωσε ότι «ο γενικός δείκτης του πληθωρισμού στην Ελλάδα από το 2019 μέχρι σήμερα είναι 15,1, τον χαμηλότερο πληθωρισμό σε όλη την Ευρώπη. Στην Ελλάδα ο πληθωρισμός στα τρόφιμα είναι στο 30%, δηλαδή στον μέσο όρο της Ευρώπης. Έχουμε πάρει μια σειρά από μέτρα» ενώ πρόσθεσε ότι τα πρόστιμα που έχουν επιβληθεί σε επιχειρήσεις εισπράττονται.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Kostas Skrekas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Διαθέσιμη στους καταναλωτές η αναβαθμισμένη πλατφόρμα e-Καταναλωτής

«Ο καταναλωτής μπορεί να δημιουργήσει το δικό του καλάθι προϊόντων, να συγκρίνει τις τιμές σε ελάχιστο χρόνο, να επιλέξει αλυσίδα και να προχωρήσει στην πιο συμφέρουσα, κατ' αυτόν, αγορά» ανέφερε ο κ. Σκρέκας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε χαμηλότερα επίπεδα οι τιμές στα τρόφιμα στο πασχαλινό τραπέζι

Για την συνεχή άνοδο που καταγράφουν οι τιμές στα καύσιμα ο Κ. Σκρέκας θύμισε το πλαφόν που έχει τεθεί στο περιθώριο κέρδους στα πρατήρια και τόνισε πως γίνονται έλεγχοι και ανά εβδομάδα ανακοινώνονται πρόστιμα.
Kostas Skrekas, Ypourgeio Anaptixis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σκρέκας: Από τις 22 Απριλίου έως τις 4 Μαΐου το Καλάθι του Νονού

Για τους λόγους που δεν αναρτώνται τις τελευταίες δύο εβδομάδες στοιχεία για το καλάθι του νοικοκυριού στο «e-καταναλωτής», ο κ. Σκρέκας είπε ότι αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε διαδικασία αναβάθμισης.
Skrekas-Kostas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε ισχύ από 22/4 το «Καλάθι των νονών», από 24/4 το «Καλάθι του Πάσχα»

Tο «Καλάθι του Πάσχα» αποτελεί επέκταση του «Καλαθιού του Νοικοκυριού», καθώς προστίθενται τέσσερις νέες κατηγορίες τροφίμων, ώστε να αποτελέσει μία επιπλέον διέξοδο για τους καταναλωτές.
Kostas Skrekas, Ypourgeio Anaptixis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κ. Σκρέκας: Η Ελλάδα παράγει, δημιουργεί και μπορεί να εξάγει

Ο κ. Σκρέκας απεθυνόμενος στον brand president της ΑΒ Βασιλόπουλος και τα άλλα στελέχη της λιανεμπορικής αλυσίδας είπε: «δείχνετε τον δρόμο για το πού πρέπει να πάει Ελλάδα, η οποία μπορεί να μετατραπεί στον "λαχανόκηπο" της Ευρώπης».