ΓΔ: 906.07 1.01% Τζίρος: 91.86 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Ηλεκροδοτούμενη η σιδηροδρομική γραμμή Βόλου-Λάρισας έως το 2024

Οι υποψήφιες εταιρείες που υπέβαλαν προσφορές και διεκδικούν το έργο, το κόστος του οποίου φθάνει τα 83 εκατ. ευρώ, είναι τέσσερις και πρόκειται για τις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, MYTILINEOS, ΑΒΑΞ-ALSTOM και ΙΝΤΡΑΚΑΤ .

Σε τρία χρόνια θα έχουν ολοκληρωθεί τα κατασκευαστικά έργα της ηλεκροδοτούμενης σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας και μέχρι το 2024 ο στόχος είναι να τεθεί σε λειτουργία το έργο, που θεωρείται ως το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό έργο της τελευταίας δεκαετίας.

Η δημοπράτηση του έργου πραγματοποιήθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ την περασμένη Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου και την Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου το μεσημέρι, θα γίνει η αποσφράγιση των προσφορών για να αποκαλυφθεί αρχικά ο μειοδότης του έργου.

Οι υποψήφιες εταιρείες που υπέβαλαν προσφορές και διεκδικούν το έργο, το κόστος του οποίου φθάνει τα 83 εκατ. ευρώ, είναι τέσσερις και πρόκειται για τις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, MYTILINEOS, ΑΒΑΞ-ALSTOM και ΙΝΤΡΑΚΑΤ .

Το έργο ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και αναβάθμισης με ETCS θα αναβαθμίσει θεαματικά την σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει τις δύο μεγάλες θεσσαλικές πόλεις και σύμφωνα με τις προδιαγραφές θα εγκατασταθεί ηλεκτροκίνηση τύπου τρόλεϊ, για ταχύτητες μέχρι και 100 χλμ/ώρα. Η διαδρομή ανάμεσα στον Βόλο και την Λάρισα, μαζί με τις ενδιάμεσες στάσεις, θα μειωθεί στα 40 λεπτά και παράλληλα θα λειτουργήσει και η προαστιακή σύνδεση μεταξύ Βόλου και Θεσσαλονίκης με συνολικό χρόνο μόλις 1 ώρα και 40 λεπτά.

Στο συνολικό έργο περιλαμβάνονται και η νέα χάραξη της γραμμής από το Λατομείο ως και τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου, μήκους 10,5 χιλιομέτρων, που θα περνά μέσα από την Α' ΒΙ.ΠΕ.Βόλου, με κατάργηση του "S" που τέμνει την Νέα Ιωνία και τέλος θα δημιουργηθεί νέος σταθμός-στάση που θα εξυπηρετεί τους χιλιάδες εργαζομένους.

Το μεγάλο αυτό έργο που θα αλλάξει τα συγκοινωνιακά δεδομένα στην περιοχή, χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Ε.Π. "Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 - 2020".

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δύο οι δεσμευτικές προσφορές για την παραχώρηση της Εγνατίας

Εκτός η Άκτωρ που είχε ζητήσει παράταση της προθεσμίας υποβολής, αίτημα που δεν έγινε δεκτό. Η σύμβαση παραχώρησης αφορά στην χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού και των 3 καθέτων οδικών αξόνων για 35 έτη.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καραμανλής: Θα καλύψουμε τον χαμένο χρόνο για το Μετρό της Θεσσαλονίκης

«Έχουμε πλέον βάλει μπρος ένα πρόγραμμα έργων άνω των 13 δισ. ευρώ, το μεγαλύτερο από τους Ολυμπιακούς Αγώνες και το 2004-2009» σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καραμανλής: Επιλύονται χρονίζοντα προβλήματα υποδομών στη Σαμοθράκη

Ο κ. Καραμανλής ενημέρωσε τον κ. Πέτροβιτς και για τα έργα υποδομών στη Σαμοθράκη, με ειδική μνεία στην Προγραμματική Σύμβαση, προϋπολογισμού ύψους 4.960.000 ευρώ, που έχουν συνάψει το Υπουργείο, η Εγνατία Οδός Α.Ε. και ο Δήμος Σαμοθράκης.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το πακέτο έργων ύψους 13,5 δισ. που θα αλλάξει τις υποδομές της χώρας

Ο ΓΓ Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης σημείωσε πως εκτός από τα τέσσερα μεγάλα έργα εθνικής εμβέλειας όπως το Μετρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα υπάρξουν κι άλλα έργα υποδομής που θα αλλάξουν την εικόνα των πόλεων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καραγιάννης: Συμβάσεις έργων ΣΔΙΤ 3,1 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος του 2021

Το μεγάλο ΣΔΙΤ συντήρησης και λειτουργίας του Εξωτερικού Υδροδοτικού Συστήματος της Αθήνας προϋπολογισμού 235 εκατ. ευρώ, είναι μεταξύ αυτών που έχουν ήδη εγκριθεί, είπε ο κ. Καραγιάννης.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ανοίγει ο δρόμος για την υποθαλάσσια ζεύξη Περάματος - Σαλαμίνας

Μετά την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, θα προχωρήσουν τα προεπιλεγέντα σχήματα στην κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για τη συνέχεια του διαγωνισμού μέχρι τη συμβασιοποίηση του έργου.