ΓΔ: 912.81 0.40% Τζίρος: 124.71 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Ηλεκροδοτούμενη η σιδηροδρομική γραμμή Βόλου-Λάρισας έως το 2024

Οι υποψήφιες εταιρείες που υπέβαλαν προσφορές και διεκδικούν το έργο, το κόστος του οποίου φθάνει τα 83 εκατ. ευρώ, είναι τέσσερις και πρόκειται για τις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, MYTILINEOS, ΑΒΑΞ-ALSTOM και ΙΝΤΡΑΚΑΤ .

Σε τρία χρόνια θα έχουν ολοκληρωθεί τα κατασκευαστικά έργα της ηλεκροδοτούμενης σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας και μέχρι το 2024 ο στόχος είναι να τεθεί σε λειτουργία το έργο, που θεωρείται ως το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό έργο της τελευταίας δεκαετίας.

Η δημοπράτηση του έργου πραγματοποιήθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ την περασμένη Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου και την Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου το μεσημέρι, θα γίνει η αποσφράγιση των προσφορών για να αποκαλυφθεί αρχικά ο μειοδότης του έργου.

Οι υποψήφιες εταιρείες που υπέβαλαν προσφορές και διεκδικούν το έργο, το κόστος του οποίου φθάνει τα 83 εκατ. ευρώ, είναι τέσσερις και πρόκειται για τις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, MYTILINEOS, ΑΒΑΞ-ALSTOM και ΙΝΤΡΑΚΑΤ .

Το έργο ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και αναβάθμισης με ETCS θα αναβαθμίσει θεαματικά την σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει τις δύο μεγάλες θεσσαλικές πόλεις και σύμφωνα με τις προδιαγραφές θα εγκατασταθεί ηλεκτροκίνηση τύπου τρόλεϊ, για ταχύτητες μέχρι και 100 χλμ/ώρα. Η διαδρομή ανάμεσα στον Βόλο και την Λάρισα, μαζί με τις ενδιάμεσες στάσεις, θα μειωθεί στα 40 λεπτά και παράλληλα θα λειτουργήσει και η προαστιακή σύνδεση μεταξύ Βόλου και Θεσσαλονίκης με συνολικό χρόνο μόλις 1 ώρα και 40 λεπτά.

Στο συνολικό έργο περιλαμβάνονται και η νέα χάραξη της γραμμής από το Λατομείο ως και τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου, μήκους 10,5 χιλιομέτρων, που θα περνά μέσα από την Α' ΒΙ.ΠΕ.Βόλου, με κατάργηση του "S" που τέμνει την Νέα Ιωνία και τέλος θα δημιουργηθεί νέος σταθμός-στάση που θα εξυπηρετεί τους χιλιάδες εργαζομένους.

Το μεγάλο αυτό έργο που θα αλλάξει τα συγκοινωνιακά δεδομένα στην περιοχή, χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Ε.Π. "Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 - 2020".

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δύο οι δεσμευτικές προσφορές για την παραχώρηση της Εγνατίας

Εκτός η Άκτωρ που είχε ζητήσει παράταση της προθεσμίας υποβολής, αίτημα που δεν έγινε δεκτό. Η σύμβαση παραχώρησης αφορά στην χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού και των 3 καθέτων οδικών αξόνων για 35 έτη.
K. Karamanlis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο Καραμανλής για αποζημιώσεις πλημμυροπαθών Κρήτης και οδικό δίκτυο

Ο υπουργός ανέφερε ότι έχουν ήδη ενταχθεί από το υπ. Υποδομών και Μεταφορών έργα ύψους 25 εκατ. ευρώ, προκειμένου να διατεθούν στους πληγέντες Δήμους για την αποκατάσταση υποδομών, μεταξύ των οποίων και έργα ύδρευσης – αποχέτευσης, καθώς και αντιπλημμυρικά.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κώστας Καραμανλής: Αλλάζουμε την εικόνα των μεταφορών στη χώρα

«Προχωράμε με την ΕΡΓΟΣΕ στη δημοπράτηση έργων που θα βελτιώσουν συνολικά άμεσα το σιδηροδρομικό δίκτυο στη χώρα, προϋπολογισμού 373,9 εκατομμυρίων ευρώ», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κ. Αχ. Καραμανλής: Σε τροχιά ολοκλήρωσης το Βόρειο Τμήμα του Ε65

«Το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας θα εξασφαλίσει γρήγορες και πάνω απ’ όλα ασφαλείς μετακινήσεις και θα συμβάλει στην ενδυνάμωση της Δυτικής Μακεδονίας» σημειώνει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δημοπρατήθηκαν 5 αντιπλημμυρικά έργα αξίας 193 εκατ. ευρώ

Όπως ανέφερε ο γγ Υποδομών Γ. Καραγιάννης τα τέσσερα αντιπλημμυρικά και το αρδευτικό έργο, που δημοπρατούνται, εντάσσονται στο ολοκληρωμένο πρόγραμμα έργων ύψους 13 δισ. ευρώ για την αναβάθμιση των υποδομών.