Φώτο: ΑΠΕ

Χ. Θεοχάρης: Ο τουρισμός συνεισφέρει στο 25% της αγοράς εργασίας

Ο υπ. Τουρισμού Χ. Θεοχάρης ανφέρθηκε στη σημασία του τουρισμού για την Ελλάδα, σημειώνοντας πως αποτελεί την βαριά βιομηχανία της χώρας και τόνισε την συνεισφορά του κλάδου στην αγορά εργασίας.

«Ο τουρισμός πρέπει να μπει στις καρδιές όλων μας» τόνισε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, σε δήλωσή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού 2019, «Τουρισμός και Εργασία: Ένα καλύτερο μέλλον για όλους».

«Ο τουρισμός σημαίνει επαφή με τον άλλον, σημαίνει γνώση, σημαίνει μετάφραση, όχι μόνο λεκτική, αλλά των εμπειριών που βιώνουν οι επισκέπτες. Να μάθουμε πως ζουν οι άλλοι, πως απολαμβάνουν το φαγητό, πως διασκεδάζουν και να διασκεδάσουμε μαζί τους», ανάφερε ο κ. Θεοχάρης, από το περίπτερο του ΕΟΤ στην πλατεία Συντάγματος, μιλώντας για τη σημασία του τουρισμού σε παγκόσμια κλίμακα. «Αυτό γιορτάζουμε σήμερα και αυτό θέλουμε να δείξουμε σε όλο τον κόσμο: πως ο ελληνικός τρόπος ζωής, είναι ένας τρόπος ζωής που μπορούν όλοι να βιώσουν, έστω και για λίγες ημέρες ως επισκέπτες της Ελλάδας» πρόσθεσε.

Εστιάζοντας στο μήνυμα της σημερινής ημέρας, που αφιερώνεται στη σύνδεση του τουρισμού με την εργασία, επισήμανε ότι ο τουρισμός δημιουργεί το 10% των παγκόσμιων θέσεων εργασίας, ενώ στην Ελλάδα η συνολική συμμετοχή του τουριστικού κλάδου στην απασχόληση είναι πάνω από 25%. «Το κοινωνικό αποτύπωμα του τουρισμού έγκειται στο γεγονός ότι δημιουργεί θέσεις εργασίας», υπογράμμισε.

Από την πλευρά του, υφυπουργός Τουρισμού Μάνος Κόνσολας τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι ο «τουρισμός είναι η δημιουργική Ελλάδα που ονειρεύεται ένα καλύτερο αύριο» και συνέχισε: «Για την Ελλάδα, η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την έννοια της ανάπτυξης και της δημιουργίας. Αυτό ακριβώς εκφράζει ο τουρισμός, είναι η δημιουργική Ελλάδα. Αυτή που στάθηκε όρθια στα χρόνια της μεγάλης κρίσης, η Ελλάδα της εξωστρέφειας και της ευελιξίας, η Ελλάδα που μπορεί και στέκεται στα πόδια της και ονειρεύεται ένα καλύτερο αύριο».

Υπογράμμισε ότι ο τουρισμός είναι «η βαριά μας βιομηχανία, η ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό και κερδίζει. Είναι ο τομέας που συνεισφέρει στην αύξηση του ΑΕΠ, στην απασχόληση», ενώ εστιάζοντας στην ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας επισήμανε: «η δική μας ευθύνη είναι να διαμορφώσουμε τις προϋποθέσεις για να συνεχίσει να είναι ο τουρισμός το μεγάλο και συγκριτικό πλεονέκτημα αυτής της χώρας. Με τη μείωση των φορολογικών επιβαρύνσεων και την προσέλκυση επενδύσεων μεγάλης κλίμακας, με τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και την ουσιαστική αναβάθμισης της τουριστικής εκπαίδευσης».

Στο περίπτερο του ΕΟΤ που έχει στηθεί στην πλατεία Συντάγματος, για τον εορτασμό της σημερινής ημέρας, προσέρχεται πλήθος κόσμου και ενημερώνεται για το ελληνικό τουριστικό προϊόν, αλλά και τις δράσεις του ΕΟΤ. Την ίδια στιγμή σε video wall παρουσιάζονται και οι επικοινωνιακές καμπάνιες της χώρας μας, που όλο αυτό το διάστημα έχουν βάλει το δικό τους λιθαράκι στην προσέλκυση επισκεπτών στην Ελλάδα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο τουρισμός έριξε το έλλειμμα στο ισοζύγιο

Μειωμένο κατά 725 εκατ. ευρώ παρουσιάζεται το έλλειμμα ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2019, σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2018, με τον Τουρισμό να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτό.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τουρισμός: Άνοδο των εσόδων για το 2019 περιμένει ο Χάρης Θεοχάρης

Υψηλότερα τουριστικά έσοδα, σε σχέση με πέρυσι, εκτιμά ότι θα επιτευχθούν την φετινή χρονιά ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης όπως τόνισε σε συνέντευξη του στον ραδιοφωνικό σταθμό Πρώτο Θέμα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τουρισμός: Η μεγάλη ευκαιρία για τους εμπόρους της Αθήνας

Πάνω από 5 εκατομμύρια επισκέπτες στην πόλη, αλλά μόνο ένα στα τέσσερα καταστήματα επωφελούνται για να αυξήσουν τον τζίρο τους. Καθοριστική συμβολή των Κινέζων, που δαπανούν 1.400 ευρώ σε tax free αγορές.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Θεοχάρης: «Όπλο» τα γρήγορα τεστ αντιγόνου στην «μάχη» επανεκκίνησης του τουρισμού

Ο κ. Θεοχάρης αναφέρθηκε στην επόμενη χρονιά, υπογραμμίζοντας ότι «για το 2021, η ε κυβέρνηση δουλεύει εντατικά με το «Repositioning Greece». Ο ΕΟΤ ετοιμάζει για τη στρατηγική του 2021 νέες διαδικασίες και νέα παραγωγή με σλόγκαν και βίντεο».