ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:19:43 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Ξεπέρασε ήδη την κερδοφορία του 2019 ο ισπανικός κολοσσός Mango

Τα κέρδη προ φόρων της αλυσίδας fast fashion ενισχύθηκαν κατά 20 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο φέτος, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, και κατά 100 εκατ ευρώ συγκριτικά με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020.

Σε θετική αναθεώρηση προέβη ο ισπανικός κολοσσός fast fashion, Mango, σχετικά με την κερδοφορία του το τρέχον έτος, μετά τα εξαιρετικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου.

Ειδικότερα, ο τζίρος της αλυσίδας εμφανίζεται ενισχυμένος κατά 21% το πρώτο εξάμηνο φέτος, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2020, εξέλιξη που αποδίδεται στις εξαιρετικές επιδόσεις που κατέγραψε το ηλεκτρονικό κατάστημα της Mango διεθνώς.

Επιπλέον, τα κέρδη προ φόρων ενισχύθηκαν κατά 20 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο φέτος, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, και κατά 100 εκατ ευρώ συγκριτικά με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020, φέροντας χαμόγελα αισιοδοξίας στην διοίκηση για την εξέλιξη της εικόνας μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Περαιτέρω, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της αλυσίδας ενισχύθηκαν κατά 37% το πρώτο εξάμηνο φέτος, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2020, ενώ αγγίζει το 85% η ποσοστιαία μεταβολή σε σχέση με το 2019, συνεισφέροντας πλέον το 46% του συνολικού τζίρου του ομίλου, ποσοστό επίσης ενισχυμένο κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες συγκριτικά με το τέλος του 2020. 

Συνεπεία των θετικών αυτών μεγεθών, η διοίκηση του ομίλου ανακοίνωσε ότι η κερδοφορία του φέτος θα υπερβεί την κερδοφορία προ πανδημίας, ήτοι του 2019, ενώ διατηρεί τον στόχο για ηλεκτρονικές πωλήσεις ύψους 1 δισ. ευρώ στο τέλος της χρονιάς.

Τα αποτελέσματα κρίνονται πολύ θετικά, δεδομένου μάλιστα ότι σε πολύ βασικές αγορές, όπως η Βρετανία, η Γερμανία, η Γαλλία, η Πορτογαλία, η Τουρκία αλλά και η Ισπανία, τα καταστήματα της αλυσίδας παρέμειναν κλειστά για περίπου 50 ημέρες μέσα στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, εξαιτίας των περιορισμών της πανδημίας.

Ωστόσο, στην διάρκεια αυτής της περιόδου, η Mango πέτυχε να βελτιώσει τα περιθώρια κέρδους κατά 1,8%, υπερβαίνοντας το 58% συνολικά, χάριν στην πιο αποτελεσματική διαχείριση των αποθεμάτων της αλλά και τον περιορισμό των ειδών σε έκπτωση. 

Διαβλέποντας ήδη την έκρηξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων, η ισπανική αλυσίδα fast fashion προχώρησε μέσα στον Ιούνιο στην επένδυση 35 εκατ. ευρώ για την διεύρυνση κατά 90.000 τμ του κέντρου logistics που διαθέτει στην περιοχή Llica d’Amunt, στην Καταλονία, με το τελικό εμβαδόν του να προβλέπεται να διαμορφωθεί σε 280.000 τμ.

Ο χρονικός ορίζοντας ολοκλήρωσης των έργων είναι το δεύτερο εξάμηνο του 2022, με στόχο οι εγκαταστάσεις να είναι πλήρως λειτουργικές μέσα στο 2023. Αποτέλεσμα της εν λόγω επένδυσης θα είναι η μείωση του κόστους διαχείρισης των ηλεκτρονικών παραγγελιών κατά 25% αλλά και η αύξηση κατά 10.000 του αριθμού των ενδυμάτων που η αλυσίδα θα είναι σε θέση να διαχειρίζεται ανά ώρα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 85.000 ενδύματα ανά ώρα.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι το εν λόγω κέντρο logistics διεκπεραιώνει την προμήθεια περισσοτέρων από 2.200 καταστημάτων της αλυσίδας σε 110 χώρες και 11 online αποθηκών που η Mango διατηρεί ανά τον κόσμο. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ρεκόρ πωλήσεων για την ισπανική Mango, πώς κινείται στην ελληνική αγορά

Ο ισπανικός όμιλος θα προσθέσει ακόμη 500 καταστήματα στο δίκτυο του διεθνώς το 2024, έτος συμπλήρωσης 40 ετών από την ίδρυσή του. Στην Ελλάδα λειτουργεί 9 καταστήματα. Η θυγατρική του ομίλου είχε αύξηση εσόδων 40% το 2022.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κερδίζει έδαφος στην ελληνική αγορά η ισπανική αλυσίδα Mango

Αναμένεται αύξηση πωλήσεων 5% φέτος από τον master franchisee για την Ελλάδα, ενώ η θυγατρική της Mango πέτυχε αύξηση τζίρου 32% το 2021. Ο ισπανικός όμιλος επεκτείνεται διεθνώς με καταστήματα σε Γαλλία, ΗΠΑ, Βρετανία και Ιταλία.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μεγάλη αύξηση πωλήσεων για τη Mango παρά τις απώλειες στη Ρωσία

Ο ισπανικός όμιλος fast fashion αύξησε κατά 25% τις πωλήσεις το α' εξάμηνο, ενώ έχασε τζίρο 20 εκατ. στη ρωσική αγορά. Επενδύσεις άνω των 120 εκατ. σε τεχνολογία, logistics και ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων.