Vegetarian
Shutterstock

Γαστρονομικός «χάρτης» για vegan και vegetarian στη Θεσσαλονίκη

Οι πρωτοβουλίες αυτές αναμένεται να αναδείξουν την vegan πλευρά της πόλης με ενημέρωση και ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της συμπρωτεύουσας.

Με πρωτοπόρες πρωτοβουλίες και δράσεις η Θεσσαλονίκη ανοίγει το δρόμο στη δημιουργία γαστρονομικού «χάρτη» vegan και vegetarian επιλογών που θα δίνει στους επισκέπτες της πόλης την δυνατότητα να έχουν αξιόπιστη ενημέρωση

Την παρουσίαση πραγματοποίησε στη διάρκεια ημερίδας του κεντρικού δήμου, που έγινε στο πλαίσιο της 35ης έκθεσης τουρισμού Philoxenia, η εντεταλμένη σύμβουλος σε θέματα τουρισμού και διεθνών σχέσεων Μαρία Καραγιάννη.

Ο «χάρτης» αυτός αναμένεται να δώσει προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν της πόλης, το οποίο, από άποψη γαστρονομικού ενδιαφέροντος, είναι πολυσχιδές και πολυμορφικό, αφού η Θεσσαλονίκη είναι μία πολυπολιτισμική πόλη και το «αποτύπωμα» αυτό αναδεικνύεται μέσα από γεύσεις και αρώματα που όχι μόνο δεν έχουν αλλοιωθεί στο πέρασμα του χρόνου, αλλά, είναι ακόμα πιο ισχυρά και, πολλές φορές, ικανά να αποτελέσουν και ιδιότυπα brand τουρισμού.

Στη διάρκεια της ημερίδας, ο εκπρόσωπος του κινήματος του βιγκανισμού στην Ελλάδα, (Project Coordinator του Vegan Life Festival -Αθήνα) Πάνος Χαλόφτης μίλησε για τη διεθνή τάση στο «πεδίο» του βιγκανισμού, για έρευνες που έγιναν σε σχέση με την «παρουσία» του βιγκανισμού στην Ελλάδα και για το αν το τουριστικό «υπόβαθρο» πόλεων όπως η Θεσσαλονίκη μπορεί να προσελκύσει επισκέπτες αυτής της ομάδας. Στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με στοιχεία ιστοσελίδας που περιέχει καταστήματα εστίασης vegan και vegetarian, υπάρχουν τέσσερα vegan εστιατόρια, 35 vegetarian και 325 καταγεγραμμένα ως καταστήματα που μπορούν να παρέχουν τέτοιες υπηρεσίες.

Αυξητική τάση καταγράφει το ποσοστό των πολιτών που επιδεικνύει ενδιαφέρον για τον βιγκανισμό, με το μεγαλύτερο μερίδιο να καταλαμβάνουν οι γυναίκες, ενώ σε ό,τι αφορά τις ηλικιακές ομάδες, η ομάδα 25-45 ετών είναι αυτή που έχει τη μεγαλύτερη «παρουσία». Εξάλλου, εταιρείες και στην εγχώρια αγορά έχουν ήδη επενδύσει στην παραγωγή και διάθεση vegan προϊόντων για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες μίας αγοράς που καταγράφει διεύρυνση μεγεθών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην Θεσσαλονίκη αυξάνεται ο ανταγωνισμός για τα ηλεκτρικά πατίνια

Η Hive, που είναι ήδη παρούσα στην Αθήνα από τον περασμένο Μάρτιο, αποκτά πλέον παρουσία και σε δεύτερη ελληνική πόλη, επιδιώκοντας να εδραιώσει περαιτέρω την παρουσία της και στην ελληνική αγορά.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με ποιο τρόπο κερδίζει τα social media η Θεσσαλονίκη

Η φωτογραφία φαίνεται πως είναι το "ισχυρό χαρτί" για την προβολή της Θεσσαλονίκης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς έχει τη μεγαλύτερη απήχηση στους χρήστες, ενώ το βίντεο έχει μεγαλύτερη διάδραση μέσω των social media.