ΓΔ: 1698.19 -0.67% Τζίρος: 191.86 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
food-surfing
Φωτο: Food Surfing

Food Surfing: Καινοτομία στις μαρμελάδες ακόμη και με... αλκοόλ

Έμφαση στην ποιότητα, τη διατροφική αξία και την καινοτομία από τη Food Surfing. Παράγει ευρεία γκάμα προϊόντων: από μαρμελάδες χωρίς ζάχαρη, ως τις πρώτες μαρμελάδες με αλκοόλ.

Η Food Surfing είναι μια ελληνική εταιρεία που έχει καταφέρει να ξεχωρίσει στον τομέα της παραγωγής τροφίμων, προσφέροντας καινοτόμα και υγιεινά προϊόντα. Ιδρύθηκε το 2015 και ξεκίνησε την εμπορική της δραστηριότητα το 2016 στη Γιάννουλη Λάρισας. Με έμφαση στην ποιότητα και τη διατροφική αξία, η εταιρεία παράγει μια ευρεία γκάμα προϊόντων, όπως μαρμελάδες χωρίς ζάχαρη, παιδικές μαρμελάδες, μαρμελάδες με αλκοόλ, αλείμματα ξηρών καρπών και μέλι.

Όπως τόνισε μιλώντας στο BD ο κ. Λευτέρης Γαλάνης Business Development Manager της εταιρείας, «η Food Surfing ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις της αγοράς που ευνοούν τα healthy προϊόντα χωρίς ζάχαρη, γλουτένη, λακτόζη και φοινικέλαιο». Οι μαρμελάδες χωρίς ζάχαρη αποτελούν μια ιδιαίτερα επιτυχημένη σειρά προϊόντων, καθώς καλύπτουν τις ανάγκες καταναλωτών που ακολουθούν υγιεινή διατροφή ή επιλέγουν vegan λύσεις.

Μαρμελάδες με... αλκοόλ

Επιπλέον η εταιρεία έχει δημιουργήσει μια πρωτοποριακή σειρά μαρμελάδων με αλκοόλ, που διατίθενται αποκλειστικά από τη Food Surfing. Οι γεύσεις περιλαμβάνουν:

  • Μαργαρίτα φράουλα με τεκίλα
  • Ζόμπι ανανά με ρούμι
  • Βότκα μαρτίνι μήλο
  • Spreeze πορτοκάλι με Άπερολ

Αυτές οι μαρμελάδες έχουν περιεκτικότητα 7-10% αλκοόλ, είναι ιδανικές για όσους αναζητούν κάτι καινοτόμο και διαφορετικό. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως συνοδευτικό σε πλατό τυριών και αλλαντικών ή ως βάση για κοκτέιλ.

food-surfing

 

Επεκτατική πορεία και σταθερή ανάπτυξη

Η Food Surfing, όπως επισήμανε ο κ. Γαλάνης, από την πρώτη χρονιά που ξεκίνησε τη λειτουργία της καταγράφει σταθερά ανοδική πορεία, ενώ το 2024 κατέγραψε μία αύξηση τζίρου 25%. Τα προϊόντα της διατίθενται σε επιλεγμένα καταστήματα delicatessen σε όλη την Ελλάδα, ενώ η εταιρεία συνεργάζεται και με το σούπερ μάρκετ Γαλαξίας στη Θεσσαλία, όπου στα ράφια της υπάρχουν τέσσερις κωδικοί της. 

Η εταιρεία είναι ιδιαίτερα ενεργή στον κλάδο HORECA που πηγαίνει  το 70% της παραγωγής, με γυάλινες ατομικές συσκευασίες. Ένα από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που έχει η Food Surfing, όπως ανέφερε ο κ. Λ. Γαλάνης, είναι ότι έχει τη μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων, γεύσεων και κατηγοριών σε σχέση με τον ανταγωνισμό, καθώς έχει πάνω από 35 κωδικούς σε μαρμελάδες, αλείμματα ξηρών καρπών και μέλι.

Η εταιρεία διαθέτει ιδιόκτητο εργοστάσιο στη Λάρισα και βρίσκεται σε διαδικασία επέκτασης των εγκαταστάσεων και αύξησης του εργατικού δυναμικού της. Παράλληλα, εξερευνά νέες καινοτόμες γεύσεις και προχωρά σε ανασχεδιασμό της συσκευασίας.

Αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει είναι ότι χρησιμοποιεί ελληνικά φρούτα πρώτης ποιότητας για τις μαρμελάδες της και συνεργάζεται με πιστοποιημένο Έλληνα μελισσοκόμο της Θεσσαλίας για την παραγωγή μελιού. Η Food Surfing είναι στη διαδικασία ανάπτυξης και διερεύνησης των εξαγωγών, ενώ έχει δραστηριότητα  ήδη σε Ολλανδία, Σουηδία και Γερμανία. Τα προϊόντα της είναι διαθέσιμα και μέσω του eshop της Amazon.

τρόφιμα τράπεζι Food Surfing

 

Πρωτοποριακή μέθοδος παρασκευής

Η Food Surfing έχει αναπτύξει έναν πρωτότυπο τρόπο παραγωγής σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Οι μαρμελάδες παρασκευάζονται σε χαμηλή θερμοκρασία (55°C), διατηρώντας τη φυσική γεύση των φρούτων, χωρίς πρόσθετα, τεχνητά συντηρητικά, αρώματα ή χρωστικές. 

Στις μαρμελάδες χωρίς ζάχαρη χρησιμοποιείται φυσικός χυμός σταφυλιού, εξασφαλίζοντας ότι περιέχουν μόνο τα φυσικά σάκχαρα των φρούτων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΒΕΠ: Οι 9 τάσεις που θα χαρακτηρίσουν την ευρωπαϊκή αγορά λιανικού εμπορίου

Η λιανική αγορά στο τομέα των τροφίμων στην ΕΕ-27 καταγράφει συνεχή αύξηση στις πωλήσεις, παρά τις οικονομικές δυσκολίες και την ψυχολογική αβεβαιότητα που προκάλεσαν τα αμερικανικά τελωνειακά μέτρα ύψους 20%.
Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Καίνε» πάλι τους καταναλωτές τα τρόφιμα, σωτήρια η μείωση στο ελαιόλαδο

Σημαντικές ανατιμήσεις σε πολλές, βασικές κατηγορίες καταγράφονται τον Μάρτιο και ο πληθωρισμός θα είχε ξεφύγει πάλι, αν δεν υπήρχε η μεγάλη μείωση τιμών στο λάδι. Μεγάλες αυξήσεις από το 2010, δεν καλύφθηκαν από την αύξηση μισθών.