ΓΔ: 1422 0.31% Τζίρος: 33.64 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:07:43 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Τρία επενδυτικά σχήματα για το πρώτο ιδιωτικό φράγμα 

Διεκδικητές είναι η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Τ.Ε. Χρ. Δ. Κωνσταντινίδης, Intrakat - Suez - ΕΥΑΘ και ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, ενώ η αποσφράγιση των προσφορών θα γίνει στις 6/11.

Τρία είναι τα επενδυτικά σχήματα τα οποία κατέθεσαν προσφορές για το Φράγμα Χαβρία στη Χαλκιδική, όπως ανακοινώθηκε επίσημα, με τις προσφορές να αφορούν την πρώτη φάση του συγκεκριμένου διαγωνισμού. 

Πρόκειται για το πρώτο ιδιωτικό φράγμα, το οποίο θα ολοκληρωθεί με διαδικασία ΣΔΙΤ, ενώ η προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος έχει παραταθεί τρεις φορές, προκειμένου να δοθεί χρόνος για να δημιουργηθούν τα σχήματα διεκδίκησης.

Όπως ανέφερε σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών, στον διαγωνισμό προσήλθαν τρεις συμμετέχοντες:

1. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Τ.Ε. ΧΡ. Δ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ

2. ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ INTRAKAT - SUEZ ΕAU FRANCE S.A.S. - ΕΥΑΘ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Α.Ε.

3. ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.

Η ηλεκτρονική αποσφράγιση των φακέλων των συμμετεχόντων θα διενεργηθεί την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2020.

Παράλληλα στην ανακοίνωση του υπουργείου προστίθεται ότι «το Φράγμα Χαβρία είναι ένα έργο που θα υλοποιηθεί με Σύμβαση Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα και αφορά στην Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Συντήρηση και Λειτουργία του προτεινόμενου έργου και περιλαμβάνει την υλοποίηση των εξής υποδομών:

  • Του Φράγματος Χαβρία και των συνοδών τεχνικών έργων και τα έργα μεταφοράς από το Φράγμα Χαβρία στην Εγκατάσταση Επεξεργασίας Νερού (ΕΕΝ).
  • Των Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Νερού (ΕΕΝ).
  • Εξωτερικών δικτύων.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του ανέρχεται σε 85.400.000 € χωρίς ΦΠΑ και η κατασκευαστική περίοδος του έργου εκτιμάται σε 3 χρόνια.

Η υλοποίηση του προτεινόμενου έργου, θα συμβάλει σημαντικά στην αντιμετώπιση του χρονίζοντος προβλήματος της περιοχής της Χαλκιδικής σε πρόσβαση σε επαρκείς ποσότητες και καλής ποιοτικής κατάστασης πόσιμου νερού και στη βελτιστοποίηση των υφιστάμενων μεθόδων αποθήκευσης νερού και δημιουργία νέων».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Chistos Staikouras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χρ. Σταϊκούρας: Οι έξι πηγές χρηματοδότησης για τα δημόσια έργα

Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, «είναι ευθύνη της πολιτείας να αντιμετωπίσει προκλήσεις όπως η χρηματοδότηση και να βρεθούν οι πρόσθετοι πόροι ώστε να προχωρήσουν τα έργα».
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΤΕΡΝΑ, Ακτωρ και Intrakat αναλαμβάνουν την επέκταση της Λ. Κύμης

Το έργο ύψους 434 εκατ. ευρώ είχε σχεδιαστεί εδώ και δυο δεκαετίες αλλά έμενε μπλεγμένο με τις υπόλοιπες επεκτάσεις της Αττικής Οδού. Περίπου 30.000 οδηγοί εκτιμάται πως θα χρησιμοποιούν το νέο οδικό άξονα καθημερινά.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το μετρό θα ενώσει το Μενίδι με Γλυφάδα: Ποιο είναι το σχέδιο επέκτασης

Επί τάπητος τίθενται οι επόμενες επεκτάσεις του δικτύου μετρό της Αθήνας για να συνδέσουν πυκνοκατοικημένες περιοχές από το Μενίδι ως την Αθηναϊκή Ριβιέρα. Οι απαιτητικές διαδικασίες ωρίμανσης και η αναζήτηση πόρων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εξάρχου: Πώς άλλαξε πλήρως η Intrakat, οι επόμενες κινήσεις ανάπτυξης

Ο κ. Εξάρχου σημείωσε ότι οι μέτοχοι της Intrakat ήρθαν για να μείνουν και να ολοκληρώσουν το όραμά για τη δημιουργία της ισχυρότερης, της μεγαλύτερης και της υγιέστερης τεχνικής εταιρείας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΣτΕ: Συζήτηση για την παραχώρηση της Αττικής Οδού για 25 χρόνια

Συγκεκριμένα, συζητήθηκε η αίτηση της κοινοπραξίας VINCI Highways - VINCI Concessions - Μυτιληναίος Α.Ε. - Mobility Partner η οποία έχει καταθέσει τη δεύτερη καλύτερη προσφορά στον επίμαχο διαγωνισμό - κατά της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ) και του ΤΑΙΠΕΔ.